.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیرجهاد: درخواست‌ نمايندگان استيضاح كننده قابليت اجرا ندارد

وزير جهاد كشاورزي ابرازداشت كه قاعدتا درخواست‌هاي برخي از نمايندگان استيضاح كننده كه 18 نفر هم هستند، در چارچوب قوانين كشور نبوده و قابليت اجرا ندارند.

به گزارش شمال نیوز، اسكندري در حاشيه جلسه علني امروز مجلس، در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين كه آيا شما استيضاح تان را به حق مي دانيد گفت: استيضاح حق قانوني نمايندگان است در قانون حقي براي نمايندگان مشخص شده و گفته كه اگر 10 نفر از نمايندگان از عملكرد يكسال پيش ناراضي بود، آن‌را ارايه كنند، ما هم حق داريم وقتي استيضاح مطرح شد، پاسخ دهيم.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين كه آيا شما اين جمله را گفته‌ايد كه نمايندگان خواسته هاي نامتعارف دارند؟ گفت: به هر حال در بحث هايي كه مطرح مي شود، ممكن است برخي نمايندگان درخواست هايي داشته باشند كه نتوان به آنها پاسخ داد، قاعدتا درخواست‌هاي برخي از نمايندگان استيضاح كننده كه 18 نفر هم هستند، در چارچوب قوانين كشور نبوده و قابليت اجرا ندارند.

وي افزود: بايد از كاري كه انجام داده‌ايم دفاع كنيم، مجلس نيز روز استيضاح نظر خود را خواهد داد.

اسكندري همچنين گفت: در آن روز نمايندگان حرف هاي خود را مي‌زنند و ما هم پاسخ خود را خواهيم گفت و مجلس هم در نهايت راي مي دهد، هر اتفاقي بيفتد در اصل مجلس تعيين كننده است. ما هم هر اتفاقي بيفتد استقبال مي كنيم، چه بمانيم چه برويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.